субота, 23. октобар 2010.

-Isfrustriran govnima-

Nije da me ne zanima, ali posteno da kazem, jebe mi se za vaš fudbal, i za vašu vladu, i za to što su M. i D. sve iz plastenika posali zetu  u grad.I boli me uvo za to da li će se ona nekad zaposliti po završetku studija.Jebe mi se i za to da li će ujna naslediti dedinu kuću.
U sustini jebite se svi, bre!Slepci jedni!Vi ste jedan usrani skup copy/paste luzera koji su se ceo život hranili tračevima i tudjim problemima.
Hoćeš da mi narediš, naredi mi, ako te to čini srećnim.Ali, znaš kad ću da te jebem, ni dva posto, klošaru.Ja možda jesam mlad, ali nemam odsečeno pola glave, slepci kiseli, ljigavi.
Šta bi ti, da se budim u 7 ko slepac, da tumaram oko kuće i da tripujem radnika.Zabole me za to.Valjda u svojoj kući mogu da se opustim.Snimaj svaki moj pokret, hod, trči za mnom.Sad ću go da se skinem i da idem svim ovim bogaljima kitu da pokazujem, pa da pričaju nekoliko dana, a potom ću da se napušim, iako ta govna nikad nisam stavio, pa ću da im ulazim u dvorište i serem po pragu.


Ajde sad svi odjebite i pustite me da odgledam film do kraja.!!

Нема коментара:

Постави коментар